uppe med tuppen

fast man är förkyld! Vaknade 07:36 utav att grannen ovanförs mobil låg på deras golv/mitt tak och surrade HÖGT kan jag lova! trodde ett tag att det var min mobil som ringde men det var det icke! så då fick man pallra sig upp eftersom jag inte kunde som om! fan...

Är hemma idag med! har huvudvärk och näsan rinner fortfarande! hatar att vara förkyld kan jag lova! tycker inte alls om det! Och maja kommer helatiden och ska kela upp i ansiktet hela tiden och det blir jobbigt och andas när hon täcke för munnen när hon lägger sig på bröstet på mej! hehe

Satt och pratade med min kära syster i går i 40minuter vid kl 22:30 för hon hade det så tråkigt när hennes kille och hans kompisar + en av kompisarnas tjej skulle kolla på någon gammal engelsk tråk film så vi pratade om new moon och försökte uttala detjacob säger i filmen när han ska kyssa bella innan edward ringer och tror att hon är död! kwop kilawtey! någon som vet hur det uttalas! i filmen låster det bara som kwooksookeyok! och den som inte vet vad det betyder så betyder det "stanna hos mej föralltid" :)

Lakanen jag och rikard fick av mormor och morfar i julklapp! Ur gulliga :D

Ne käka lite frukost nu kanske!

// Jenny

Kommentarer
Postat av: mallan

följ gärna min blogg :)

2010-02-02 @ 07:45:03
URL: http://malinbjorsson.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0