hemma och mår väldigt förkyld om man kan säga så!

Gick hem tidigare från jobbet idag för jag orkade verkligen inte jobba! Var helt "luddig" i huvudet och så snorig att det bara ran ur näsan! Men fick gjort dom 4st "bitningarna" som jag var tvungen att göra innan kl 11 idag iaf! och det var tur det! Dom andra på jobbet har ju så mycket att göra nu så det är ju tur att jag är där och kan hjälpa dom lite :P hehe

Ne så sen 12 idag har jag vart nerbäddad i soffan med filt och te (som jag fick av svärmor och svärfar i julklapp) som är super gott och kommer direkt från estland! hehe :) Ne men ska lägga mej i sovrummet snart och kolla på "det regnar köttbullar! haha den är så rolig! jag har ju en tendens att kolla film innan jag går och lägger mej så det är jätte många filmer som jag bara har sett typ halva om inte mer eller mindre! så denna ska jag se klart nu om en stund när min baby är och tränar!

Stackaren tränar från kl 21:00 -22.30 så han är ju hemma förens vid kl 23 och sen kan han ju inte sommna förens vid 00-01 nng och sen upp och jobba vid 06-06:30! så förstår nu varför han power nappar en stund efter jobbet!

Föresten Missy och Maja går jättebra i hop nu dom busar och tvättar och sover i hop nu hela tiden typ! Kan bli lite jobbigt att dom leker så mycket ibland men det får man ju såklart stå ut med! Dom måte ju faktiskt få leka av sig :)

Sen måste jag ju också berätta att jag har klippt mej! klippte av ca 1dm av håret så nu har jag till axlarna ungeär! blev riktigt fint kan jag säga! men nu kommer jag inte lägga in en bild för det kommer nog inte att vara så smickrande, eftersom jag har narig näsa efter att ha snytit mej så mycket! hehe Så detblev en gammal bild istället, som jag har typ samma hårfärg och likadan frisyr typ :)


Jag, lilla jocke och stumpan karolina :)

Ska försöka friskna till nu så jag kan fira pappa på lördag som fyller 45år då :)

//Jenny

Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0