haha va vi gör bort oss!!

Snö som jag hatar snö! Finns inget jag hatar mer just nu! Och snart blir det säkert slask med och då hatar jag det mest! Ne nu ska vi tänka positivt! bara två månader kvar till våååår! :D 

Var och handlade med min rikard och in på willys vi gick! Sen när man går in typ in i affären vid frukten så finns det ju två ingångar med sådandär staket eller vd det heter. Jag tog den ena och rikard den andra! SJälvklart så fastnade båda dörrarna  så jag var ju instäng melllan dom där två och dom vägrade öppna sig! och inne i affären stod rikard och Gap flabbade och jag stod mellan dom där två staketen och såg ut som en tomat! Roligt värre kan man väl ha! Tänkte inte precis börja klättra över dom där staketen. Som tur kom det en annan gubbe ska också skulle in i affären efter typ två minuter och då kunde dom jävlarna öppna sig! ;)

Sen så när vi bästan var klara och skulle hämta vagnen efter en tur till disktrasorna så tog rikard en tants vagn och gick iväg med haha som tur han jag stoppa honom innan han gick och betalade hennes mat! Rolig handlar runda tycker jag!

I morgon är det fredag och det kommer bli riktigt skönt :) Skulle åkt till backen men det blir nästa vecka istället när pengarna kommit!

// jenny


Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0