götet och kändisspan :D

tog bilen till gbg med rikard, wictor och zandra och handlade kläder och sådant! fanns väldigt mycket snyggt som inte finns här i borås och det är skit kul att shoppa där!
Var inne i nordstan och där var det någon buggtävlign mitt i allt i hopa och gissa vem det var som var som stod på scenen och tjööötade! Jo om inte självaste leif loket olsson :P haha rund och go dialekt har han iaf!



Sen när vi gick omkring så passerade den en annan känd människa precis jämte mej och jag tittade och tänkte "fan han känner jag igen, vart har jag sett honom? Jo i idol så klart. Det var erik grönwall som km gående.

Måste säga att det märks att det inte finns så mycket kändisar i borås för jag och zandra blev alldeles till oss när han gått förbi oss! Känns nästan pinsamt ju :) hehe



Strax så bir det att dra ut till björnåsa och fira av daniel som fyllt 23 år :)

//Jenny

Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0