Tröjsyning!

Hade inget och göra när jag kom hen från jobbet idag så jag satte igång och sydde en tröja av överblivet vitt tyg jag har här hemma! Sen var jag och rikard i knalleland och hämtade ut hans fotbolls handskar och jag köpte ett par nya jeans leggings eftersom dom jag har har blivit förstora så nu blev det S/M i stället! känner mej stolt :P haha  Och sen köpte vi glass ! Jag testade den magnum Gold och glassen var faktiskt guldig :) Och super god!

 

 

Vet fortfarande inte hur man vänder bilder i ubuntu men det funkar säkert ändå!

 

//Jenny


Kommentarer
Postat av: Jessica

Den blev ju jätte söt tröjan :D hehe.

2010-04-18 @ 09:32:22
URL: http://jpersika.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0