BIO!

Fy tusan va bra new moon var men som man alltid säger böckerna är bättre än filmerna! Men det är bara för att man kan få med så mycket i en bok! annars så skulle ju new moon vara typ 4 timman lång och det hade man ju inte orkat sitta och titta på!  Men som sagt, den var underbar!! :D

 

Idag blir det att ta en öl för jag har ju vart vit nu i två helger i rad! Först var det ju mariedalcup som man fick sitta vakt i kiosken både redag och lördag på skit tider! och sen andra helgen var ju det förmodligen bakon sjukan jag och min gubbe fick somn fortfarande faktist sitter i med hosta! Men nu jävlar ska det bli lite öl känner jag! hehe  Någon som vet vad som händer i kväll? hehe

 

Just nu går svindlande höjder på kanal+ men känner att det inte riktigt är min gengre endå! hehe

 

loved it <3


Ha en bra dag// Jenny


Kommentarer
Postat av: LINA VERONICA

Hihi, tack gumman! :) Blev sövd och hade skitkul! ;D MÅÅÅSTE SE DEN NUUU!! Tack för senast btw, var jättekul att se er alla fyra för en gångs skull! :P PUSSS

2009-11-24 @ 18:00:57
URL: http://linaveronica.blogg.se/
Postat av: emma pruus

åååh jag vill också see!!! till och med daniel längtar!!

2009-12-03 @ 20:23:49
URL: http://emmanproos.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0