Nu är första tapeten på väggen

Det blir riktigt riktigt bra kan jag lova! Va ju och valde tapeter igår (i sista minuten) och det blev en tapet som vi ska ha på tre väggar, som är vit och med små ränder i typ silver som bara syns när solen står på och som fondvägg valde vi en vit med glansigt vita och väldigt ljus gammelrosa magnolior :) Men fondväggen sätter han upp i morgon och jag är jätte nyfiken för slut resultatet :D Men jag tror att det blir super!

Så missy får stanna hos jesse och daniel en natt till men det tycker hon nog bara är skönt! då får hon springa lös ute hur mycket hon vill, och det gillar hon :) Men jag saknar henne lite redan endå hihi :)

Sista jobbdagen i morgon för denna veckan då!! Känns faktiskt ganska skönt hehe ! Sen får jag ju 4 veckor semester i sommar med :D så jag är hel nöjd!
 


Den randiga tapeten, när solen lyser på:)

Kommer bilder när det är klart i morgon!
//Jenny

Kommentarer
Postat av: jessica

Det blir verkligen jätte snyggt :) hehe..

2009-05-20 @ 10:47:22
URL: http://jpersika.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0