hemma med ont i magen! :S

joo vaknade med magkatarr men duschade som vanligt med hopp om att det skulle gå över men det gjorde det inte :S så jag tycket det var lika bra att vara hemma idag så tar jag jobbet som vanligt i morgon!

Just ny sitter jag och laddar ner photoscape som är jesses favorit bildredigerings program :) Ska försöka lära mej detta! Ska slänga in ´lite bilder här sen så ni får se hur det blev !

Just nu ligger min lilla bebis katt och sover! fattar inte hur hon kan sova så mycket och länge! hehe Va ute hos syster igår och då sprang missy lös så hon sprang väl av sej totalt  i går, Och chabo bara busade som vanligt :)



Chabo satt i granen, skulle skala kottar :D

 


Missy har precis sovit men nu sträcker hon på sej :D

Kommer mera bilder snart :D
// Jenny

Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0