En hungrig och lite ruffsig missy efter ha varit på rymmen i natt!

När jag gick upp i morses så stod köksfönstret öppet. Och jag tänkte "Nej, jävlar! Nu har hon rymt" Så jag tog på mej och sprang ut och kollade efter henne på framsidan av huset. Men jag kände att hon är säkert inne endå och väntar med att springa runt huset och sådant för att kolla inne först. Så när jag går in i trappuppgången kommer en kelig och ruffsig missy framspringande till mej! Då har hon alltså först rymmit ut i natt och vart ute när det har spöregnat och sedan har någon (TACK) släppt in henne i trappuppgången någon gång i natt eller morses (tack gode gud) Och där har hon vart ett tag! Stackars min lilla strumpa! Hon var super hungrig när jag släppte in henne i lägenheten! :(  Men nu är hon på sitt rätta ställe igen! :)

 

 

 

Syns inte så tydligt att hon är ruffsig här, men det var hon, min lilla bebis :)

 

// Jenny


Kommentarer
Postat av: karolina

vilken tur!! :) bus-katt

2009-05-31 @ 21:17:11

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0