träna!

Japp ska iväg en stund med tjejerna! Känner sig så go i kroppen när man har tränat! :) Baby är hemma idag med. Han spydde och sådant igår så det är lika bra att vara hemma en extra dag!

Gud va tjurig jag blev när det började snöa igår då! suck...  Men som tur så ligger den inte kvar så länge och snön som kom igår är ju nästan borta. Nu är det bara dom stora högarna kvar som tar ett tag att försvinna.

I morgon är det ljusparty hos min svärmor och det kommer att bli riktigt kul :D  Jag älskar verkligen ljus! Så får hoppas att jag beställer en massa hehe :)
På torsdag ska jag, mamma och jesse till kinna och köpa tyg! Behöver lite nya gardiner och sådant. Kanske ska börja sy egna kläder med :D Virka och sy :D

I morgon ska chabo ta bort sina bollar med haha neee stackars lilla plutt :) Men det kommer nog att gå bra iaf! Ska försöka få iväg missy att kastrera henne med. Får kolla upp vad det kostar bara. Men hon har ju p-piller ett bra tag till så det får väl räcka så länge :)


   
De små kissarna :)

Ha de bra // Jenny

Kommentarer
Postat av: Jessica

Chabo luktar på kakor :)

2009-03-03 @ 12:08:21
URL: http://jpersika.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0