Så underbart med sol :D

Jaa vaknade av att solen lyste! då blir man verkligen glad kan jag lova :D  Termometern visar på 16 grader(?) i solen! :S Men det är endå lite kyligt ute! 

Idag blir det jobbintervju igen och nu vet jag var allt ligger och vad de heter! Bara att jag inte kommer ihåg koden in med jag får slå dom en pling nu innan! Ska ju inte vara där förens kl 2 :) 

Sista melodifestivalen går ju i helgen med och jag vill faktist inte att caroline af uggla ska gå vidare! europa kommer att undra vad det är för en konstig liten filur vi har skickat vidare och strejka med att inte ge sverige några poäng. :S 
Nee tackar vet jag Alcazar! Där har vi några att lita på :) Tror att dom skulle funka alldeles utmärkt i eurovision!  

Idag får Baby ta bort tejpen i pannan :) Men jag tycker att det kanske ska sitta kvar lite till, men jag vet inte! Hoppas att det ser bra ut under! och jag förstår att han vill ta bort det med! :)

Håller på att virka en ny tröja/linne eller vad man ska kalla det :) Ska bara göra den lite längre så, sen är den klar! :)

   

Ha en bra dag i solen// Jenny

Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0