Intervju igen!

Fick faktist jobbet jag sökte :D så det är ju skit nice :D Men sen ringde ett annat företag som nog är säkrare och ville att jag ska komma på torsdag så jag går nog dit så får vi se vad det är för ngt jobb. Nee men känns bra iaf! har ju jobb hur det än blir :)

Skulle till abf idag men så kollade jag lappen och såg att jag hade kollat fel. Trodde det stod 090309 men det stod 090318 och det fattade jag som den nionde, men nej! hehe

Sen har jag och missy vart ute hos jesse idag. Fotade vår tecken som jag får slänga in sen. :)
Har vart jätte skönt ute idag: Var uppe i nästan 7 grader idag i solen :D  Spring is in the air :D

Nee ska förbi en sväng till jesse sen igen. Missy är kvar och leker med chabo hehe

Ha det bra! //Jenny

Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0