Fyfyfy :S

Ont, ont, ont :S  Jävla visdomstand då! ont i hela huvudet och nacken och käken och halsen :S Knaprar ipren så går det över ett tag iaf hehe!  Har aldrig haft ont när jag fått visdomstand innan, men nu jävlar... hehe! Berättade för jesse och hon trodde att det kunde vara det och jajjemen storasyster hade rätt! Är helt svullet där den ska komma upp! Men sådant får man stå ut med och man ska bli smart! (visdomstand hehe:)

Jobbat på idag med :D Har räknat ut att jag nästan tjänat typ 1500kr på dessa två dagar! så det känns riktigt rktigt bra :D Har ju inte haft en riktig inkomst sen jag jobbade på pecon print och ellos! 
 
Joo jag jobbar som tandtekniker och då gör man bryggor, tandproteser, löständer, gipsavgjutningar MM, Men det jag får göra är att tuffa omkring i en bil och hämta grejer hos tandläkare, och göra lite skedar! (formar som man lägger i "lera" som man gjuter av tänder i! ) Nee men det låter kanske helt sjukt och läskigt jobb men det är faktiskt kul! och väldigt fritt!


Tänderna som ligger där är bara i porslin och visar olika färger på tänder bara! hehe


I morgon blir det iväg till badhuset och simma av sig några kilon! hehe kanske basta av sig dom! sen ska jag hämta pappa som ska ut med en kompis i morgon!  Annars blir det ganska lugnt för jag ska ju skjutsa baby tidigt på lördag morgon för han ska ju iväg med sitt fotbolls lag och sova på hotell i jönköping :)  Så jag blir gräsänka :(  hehe

Ha en bra kväll// Jenny

Kommentarer
Postat av: jessica

Haha, vad var det jag sa :P Lillasyster!!!

2009-03-19 @ 21:34:52
URL: http://jpersika.blogg.se/
Postat av: LINA VERONICA

HAHA, du får dra ut skiten och göra en ny! ;D Du är ju experten på det området! HAHA!!!!!

2009-03-20 @ 14:33:33
URL: http://linaveronica.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nice jobb :D Gött me pengar!



Hehe, då kanske du plockat upp min avgjutning av mina tänder hehe :P

2009-03-21 @ 00:45:48
URL: http://emelieaskakerlund.blogg.se/
Postat av: Jessica

haha, ja han är ju lite töntig lilla katten. haha..

2009-03-21 @ 09:14:15
URL: http://jpersika.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nice ;) Låter kul, skönt me ett fritt jobb :D Trodde de va naglar som låg där..

2009-03-23 @ 13:35:11

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0