Fredags eftermiddag med akuten!

Joo baby stackarn har fått tejpa pannan nu. Det var så att jag och gubben skulle träna och då så skulle han ta av vikter från skivstången när den låg på stället, och då så tog han bara av på ena sidan och den välter och träffar baby rakt i pannan vid ögonbrynet. :( Stackars lillen :( Så det blev upp till akuten och där fick han tejpa pannan och ta en stelkrampsspruta. Gick faktist oväntat fort på akuten. Kanske högst 40 min.

Var på intervjun idag med och det gick nog bra det med. Ska sälja en sorts dammsugare som kan suga upp damm från 40cm tjocka madrasser och lackera golv MM. Sen får jag en företagsbil mm! så det är bara att hålla tummarna :D




Baby med omplåstrat sår i pannan :)


Chabo med tratten runt halsen, och gillar den inte! :(


Ha en bra kväll// Jenny

Kommentarer
Postat av: Harri

Om vi snackar kirby rekommenderar jag dig att fly. Annars grattis!

2009-03-09 @ 22:42:07

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0