Första jobbdagen :D

Jajjemen är hemma nu och slappar efter första dagen på nya jobbet! :D  Har tuffat omkring i en liten svart miljöbil idag och hämtat grejer hos tandläkare :)
Nee det är ett super bra jobb och jag trivs redan med allt och alla! Kul med ett sådant fritt jobb!
Och plus att jag inte behövde ha praktik utan jag får fast lön med en gång!
Så nu blir det IKEA nästa månad och grejer till nya lägenheten :D

Otroligt skönt väder idag! Har sett en massa krokusar och snödroppar idag! Känns att det är vår i luften :D
Var hemma hos jesse igår och solade Medan missy var ute och sprang! men sen när vi skulle åka hem så vägrade hon hänga med så hon fick stanna kvar, och jag fick hämta henne sen på kvällen! Gud va glad hon blev idag när baby kom hem föresten! Vart ensam hela dagen så det är väl inte konstigt! Får skaffa en kattvakt på dagarna snart kanske :P hihi


Hemma hos jesse :)

Nee ha en bra solig dag :) // Jenny

Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0