Första cykelturen i år!

Jajjemen tog cykeln till jobbet i morses fast det bara tar typ 5-10 minuter att gå till jobbet :) Men jag gillar att cykla! tycker att det är kul hehe :) Men faaan vad kallt det var i morses! Kände inte mina kinder när jag kom in i till jobbet :P

Idag ska jag och baby kolla på en lägenhet på Göta! (igen, den andra såg ut som faan haha, men denna är med ab bostäder) hoppas att den är fin. Har visst en stor balkong också så det är positivt . Jobbigt att inte ha det nu tycker jag :S
Idag är det våffel dagen med! så jag och gubben min ska äta några sen när han har tränat klart! ska nog kika ut en stund till systra min med hehe!
Lunchade med mamma och jesse idag med! Mysigt som tusan!

Ska kolla lägenheten nu! ska försöka att ta lite bilder med ;)

Ha en bra kväll// Jenny

Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0