vilket oväder :S

åskade och regnade och blåste som tusan igår! uscha och jag som är rädd för åska med!
Jesse ringde mej innan jag slutade för hon var hemma själv med katterna  så hon kom in och hämtade mej när jag slutade! jag förstår henne för jag skulle inte heller vilja vara hemma själv i ett hus när det åskar och blixtar ute!
Så vi åkte hem till mej och rikard och tusan vilket oväder!

Kolla in här:
http://www.bt.se/nyheter/boras/tromb-och-oversvamningar-i-sjuharad(1407212).gm

Sen när ovädret dragit si´g bort så städade vi lite här hemma och sen åkte vi till systemet!  :D




Min goding fyller år i morgon och alla presenter är färdig köpta! så nu blir det bara att baka kladdkaka idag :D
Ha en bra dag// jenny

Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0