Min första semester dag!

Ja nu hade jag tänkt att jag skulle få sova ut och eftersom jag skulle ha bilen så skulle min godin springa eller cykla till jobbet men icke sa nicke! gubben väckte mej vid halv 7 och sa att jag skulle köra honom till jobbet vid 7 :S hehe nee det gjorde faktist inte så mycket.

Ganska skönt att gå upp tidigt och vara ledig! Då känns det att man hinner med mer.

Idag ska jag :

-vika tvätt

-diska

- städa lite här hemma

-bädda

Kanske blir något mer! städar jag idag så slipper jag ju det sen i veckan hehe :P Men man måste ju ändå gå och småplocka varje dag! tänk va mamma är duktig egentligen! har inte tänkt att det är så mycket jobb att bo ensam. 

Men jag gillar faktist att städa för man blir ju så nöjd när man äntligen är klar och man ser hur rent och fint det blir! Det ända vi skulle behöva är en diskmaskin för både jag och rikard hatar att diska. Men vi gör ju det såklart ändå!

Var ute en liten stund med missy innan utan sele och koppel. Och då fick vi syn på två harar i våran "trägård". Gud va hon glodde på dom! Fick bära henne för annars hade hon hoppat på dom och jagat dom tills som svimmade eller något. Men jag gillar ju kaniner och harar så det fick hon inte :P

Nee får äta fukost nu så jag kan diska sen! Blir egen plockade blåbär med jordgubbs fil :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha en bra dag // Jenny

 

 

 


Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0