GLASÖGON JAG??

Jajjemensan! var och beställde tid hos optikern på specsavers förra veckan för min syn är inte den bästa! haha Så nu ska jag få glasögon! själv tycker jag att jag ser ut som en lärare i dom men jaja ! man vänjer sig nog! och plus att jag inte behöver ha dom typ när jag läser och sådant eftersom det är på lite längre håll som jag ser dåligt. 

Men nu var det såhär att jag fick ta med mej tre par bågar hem som jag ska prova tills i morgon, och alla ser nästan /likadana ut och det gjorde dom på specsavers också (förutom sådanadär tant glasögon) Så det blev dessa! tror det blir dom vit/svarta!

 

//Jenny

 

 


Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0