Djurparken I love it :D

Jaa gud va mysigt det var att gå i djurparken med mamma, pappa och syster min :) Känns så overkligt att stå så nära tillexempel en stor elefant för det gör man ju inte varje dag :) Såg en massa fina djur! och vädret var underbart! fick bara en liiiiten regnskur på oss precis i början men sen var det blå himmel och sol hela dagen :)

Det enda som var kiligt var att för det första ställde jag mitt paraply vid noshörningarna och glömde det där säklart! kom på det borta vid älgarna när man har gått i en och en halv timma redan! sedan så hade jag bästa kvaliten på kameran och då kan man bara soma 4x ovh om jag hade haft vga bilder så hade jag kunnat zooma typ 20x men det kom jag inte på förens vi var vid sista djuet :S typiskt mej men bilderna blev bra endå hehe :D  

 

Det var nog de mesta av djuren vi kollade på! vi gick aldrig upp till vargarna för dom ser man ju aldrig och föresten så kan man åka ut till mormor och morfar i äspered för dom hade en liten vargbebis i sin trägård igår! vet i tusan hur den har kommit hit men dom och alla grannar hade sett den! 
Ha en bra dag// Jenny

 


Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0