onsdagmorgon

Uscha va seg jag är. men endå har jag redan vart vaken i en timma!
rikard ligger och sover så jag ska väcka honom om en liten stund och kolla med honom om han ska följa mej ner till jobbet men det tvivlar jag på. Han har ju somnat så sent varje dag nu stackarn.

På fredag fyller pappa år och då ska vi fira honom och sen på kvällen är det shanty town med tjejorna :) det kommer bli kul. Sen på lördag så ska johanna och beck ha inflyttningsfest för dom har flyttat ihop i en lägenhet i äspered(?) jag har precis flyttat därifrån. hehe nee men äspered är faktist mysigt, men jag är nog med en stadsmänniska.
Jag skulle vilja flytta till en villa sen i framtiden som ligger halvt utanför stan. Alltså inte på landet men endå inte inne i stan. Lite svårt att förklara, men nu trivs jag bra i min och rikards goa trea.

idag händer inte så mycket annars förutom att jobba. ska fortsätta virka sen när jag kommer hem! kan ta en bild och lägga in när den är klar så får ni se vad det är :)

ha en bra dag

Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0