Ny blogg!

Hejsan :)
Då fick man skapa en ny blogg eftersom jag hade glömt bort den gamla bloggens lösenord.
http://nynsan.blogg.se/ min förra. Men nu fortsätter jag med en ny. :)

Var ute med jesse, lina (zandra) och karro igår och fy tusan va roligt vi hade det! Man har alltid kul när man är med dom och speciellt på harrys för det händer alltid något kul där :D 

Var först hemma hos mig och rikard och då (dumma som vi var :P) kollade vi på en massa spök videoklipp på youtube.
På ett klipp stod det att det var en fallen angel eller en demon så vi kikade och såg bara något vitt mitt ute i skogen så vi lutade oss för att se bättre och då väde det på sig och visade världens värsta ansikte :S blääää alla bara skrek och slängde sig tillbaka i soffan :D haha

http://www.youtube.com/watch?v=6OwaafssECo&feature=PlayList&p=D03364DAB9FDC046&playnext=1&index=9

sen var vi på  Harrys och dansade skiten ur och rent ut sagt :D
Nee det var en helt underbar kväll :)

Idag firade vi min moster som fyller 40år på tisdag (Grattis!!!) så det blev en massa smörgås tårta och tårta med annanas och vindruvor! supergott :D

I kväll ska jag och rikard kolla på Trollkarlens hemligheter på kanal 5 kl 21:00! Det är ett nytt program som hadlar  om en trollkar som visar hur alla trolleri trick (te x trolla bort en elefant eller hur man blir sågad mitt i tu.) fungerar i verkligheten :)
det kommer bli spännande

Ha en bra kväll
Jenny

Kommentarer
Postat av: LINA VERONICA

aah! jag vill ha den bilden, fast större! kan du inte lägga in den som med karros? PUSS

2009-01-11 @ 20:02:26
URL: http://linaveronica.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0