Missy är galen!

Ja visst är hon det. Hon bara springer omkring och jamar och leker med diverse möss och bollar hehe men hon är min lilla gullboll endå :)



Helgen va galen nästan hehe I fredags så var vi jag jesse rikard och daniel uppe hos lina och mattias och sjöng singstar, tjötade och drack öl och vin. Var hemma vid kl 3 ngn. Sedan i lördags så var det dags igen men då var jag jesse rikard daniel lina och mattias hos zandra och wiktor och förfestade där. Sen blev det harrys. Det blev lite mycket alkohol men det var kul endå! :) hehe Tack för en riktigt bra helg :D

Och igår var man helt slut. Låg bara och slappade hela dagen och kollad på cribs hela dagen. Behövde det eftersom jag gick upp vid 5:55 i morses :S  Ska vara med och spela in en reklam film med jobbet någon dag nu! det kommer att bli riktigt kul att se hur det funkar! vet inte riktigt om den bara ska vara med på tv aparaterna på typ city och sådant men endå. Det kommer att bli nice!

Ska försöka lägga mej hyffsat i tid idag. Är sååå fruktansvärt morgontrött. Får tvinga mej upp på morgonen, men det är nog bara för att jag har vart ledig från jobbet i en månad. Var ju tillbaka på jobbet förra veckan! :)





haha närbild på mej!

Bilder från i fredags :D

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Jessica

gullboll - missy är söt!!!!

2009-01-28 @ 22:27:35
URL: http://jpersika.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0