Jobba i morgon

Var ju och skrev på för en högst en praktik månad till! Hoppas verkligen att jag får fast snart, för jag vill ha riktig lön istället för 134:- om dagen :S Men det löser väl sig, bara att hålla tummarna!
Var med min syster idag och kikade i knalleland. Tittade in på rusta och hittade en jätte fin uppblåsbar Sittpuff/fotpall i svart :) Alltså det är en typ inner kudde som man blåser upp och sedan ett överdrag som man sätter på :) I LIKE hehe.
  Vi var också uppe på mitt jobb som jag inte alls behövde. Tanten på abf hade förklarat fel att jag skulle upp till jobbet och skriva i papper när jag egentligen skulle till henne. Så när jag äntligen kom till henne så fick jag vänta i 45 minuter på att få komma in för att det var en annan person som var där. Och gissa vem det var haha Johannes som precis hade blivit arbetslös :P
Men nu är allt fixat så i morgon ska jag börja på den jävla praktiken hehe :)
Men det var ganska tur att jag endå gick upp till jobbet för där jobbar vi med en garn tidning och när vi har fotat alla nystan så ska dom egentligen skickas tillbaka men eftersom jag virkar så får jag ta hur mycket jag vil. Så idag tog jag 3st 200g nystan i lila-svart, lila-vitt och röd-blå-grön-mm färger hehe

Här har ni bilden på min fotpall, Var lite dåligt ljus så den blev lite suddig men skit samma :P

Ha en bra kväll // Jenny

Kommentarer
Postat av: karro

kan man söka jobb på abf? eller vad är det förnått? =) ses på sminkningen hos mig kl 18 imorgon. jag bjuder på lite käk också =)

2009-01-12 @ 22:53:18
URL: http://karolinauhlmann.blogg.se/
Postat av: LINA VERONICA

åh, vad kostade den?

2009-01-13 @ 16:06:51
URL: http://linaveronica.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0