Arg så arg!

Efter 3månaders praktik så har dom inte fått fram att man måste vara högt utbildad för att man ska kunna jobba här.. Hur f*n har dom tänk sig egentligen? Praktik gåt ju ut på att man ska komma in i jobbet och lära känna varandra och senan få JOBB DÄR! Nee jag är inte glad nu kan man ju säga och min kontaktperson på abf är verkligen inte glad heller. Pratade med henne nyss och hon skulle ringa min "chef."
Fattar inte att dom inte kunde ha sagt det lite tidigare. Jag kan bli timanställd och jobba kanske någon dag eller vecka i månaden för 89:- timman men fuck no... Har slösat 3 månader på att slita röven av mej för detta företagen när jag redan kunde haft fast jobb på ett annat företag för flera veckor sedan. Fattar inte hu dom kan med...

Suck är verkligen riktigt besviken kan man ju säga. Får se lite hur det blir nu fram över och bara hålla tummarna och hoppas på det bästa! :(

Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0