Äntligen Fredag!

God morgon!:)
njaa kanske inte god morgon för mej har vart vaken i nästan 3 timmar nu!

Sitter på jobbet nu och slappar hehe Gud va kallt det var när man gick ner hit idag! Värsta köld chocken när man gick utanför dörren i morses. :S Men det kommer nog att bli sol för det är blå himmel. Skulle löägga in bilder nu men det får jag göra sen när jag kommer hem!
Fredag idag ja. Får se lite vad man ska hitta på i helgen. Någon som har en idé?

Igår blev jag och rikard bjudna på middag på lilla tavernan av avärmor och svärfar. Guuud va gott det var. Kotopolo sovlaki ;D Jag älskar grekisk mat rent ut sagt, Och speciellt  tzatsikin. mmm......:D
När jag väntade utanför lilla tavernan så satt det typ hundra fåglar i träden ovanför och skränade så man fick ont i öronen. Och jag gillar ju inte när det är för många fåglar sedan jag såg den gamla filmen fåglarna:S  SÅ jag stod nästan upptryckt mot väggen och rikard va likadan när han kom hehe 

Ska föresten komma ut en ny jubileuns enkrona! Det är bara för att markera att det är 200 år sedan Sverige och Finland skildes åt.  Ganksa kul att dom ändrar lite på pengarna iblan. Det har hän två gånger innan att dom hgar ändrat pengarna och det var 1995 i samband med FN:s 50-års jubiléum och vid millennieskiftet 2000. Ne ska försöka att hitta en sådan och spara den :D Kommer inte ohåg att de gjorde nya pengar vid milleniumskiftet men jaja få spara denna :D

Den ska vara helt rund egentligen men det blev lite konstigt när jag skule frilägga den hehe :P


Love Rikard Jokinen <3

Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0