Abf och Jobbet och Missy såklart! :)

Gick upp för en liten stund sedan. Trodde dom skulle ringa från jobbet och undra vart jag är men det gjorde dom inte. Abf tanten sa ju faktist att jag skulle börja på tisdag altså imorgon.

Idag måste jag först gå ner till jobbet och skriva på papper för att jag ska ha praktik i kanske någon vecka till. Och sedan ska jag traska i väg till abf och lämna in dessa papper till abf tanten :P Men det ska väl gå helt okej! få lite motion när jag endå är i farten skadar väl aldig. men det är ju bara knappt en 1km till stan hehe.

Tänkte att jag skulle slänga in en bild på missy så hon får synas lite här också. Hon är världens goaste katt och hur smart som hellst! Och nu är hon snart(!) ett år med :)




Min lilla godin :)

Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0