Träna, träna, träna :)

Jajjemen nu har jag och brudarna kommit igång med träningen. Har tränat tre dagar i rad nu. så nu blir det en pause under helgen. Sen kör vi igång igen. Tror att det räcker med måndag, onsdag och fredag för att gå ner föhållande kilorna hehe :P
Tack svärmor och svärfar för att vi får låna erat gym :)

Nu är all reklam utdelad med. Jag och lina va ute och körde ut i sandared i tisdags och baby har ocså delat ut en hel del. Och baby kollade hur många det var som var kvar efter att först jag och jesse, jag och lina ,baby,  och jag karro och lina delade ut alla så var det typ 300-400 kvar och jag som bara skulle dela ut 1400. Så nu har jag delat ut 1400 och det får räcka. För jag får bara betalt för det.

Var och köpte nya skor idag. Dom andra har ju kolapsat ihop totalt (eftersom jag går innåt med fötterna och går nog ganska skevt endå) så det var dax för nya kände jag. Köpte ett par nya svarta stövla och ett par ankelhöga stövlar med nedvikbar kant som det var grått blommigt tyg. Skit snyggt :) Ska bara löpa ett par nya svarta, tjocka strumpbyxor så kan jag ha dessa med en oversize tröja till :)

Firade ju daniel med i tisdags. Det var mysigt. Fick reda på att daniels mormor visste vem min farmor är eftersom dom har gått i samma skola när dom var små. Och hon har tillockmed en bild på henne så den ska jesse få sen och det måste jag kolla in. Finns ju inte så mycket bilder på min lilla farmor när hon var ung!

Köpte p-piller till lilla missy igår med. Och jag tycker redan att hon börjar bli tystare. Det var inga problem att ge henne dom. Bara man gömmer  tabletten i lite godis så slinker det snabbt ner. Så det är super bra.
Hoppas bara att hon blir helt tyst i natt :)

Ska åka och köpa lite dvd- skivor om en stund.

Så ha en bra kväll // Jenny

Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0