sån träningvärk :S

Japp nu känns det i magmusklerna. Uscha. Men nu vet man ju att det händer ngt när man tränar iaf hehe. Innan har jag bara haft ont i typ skulderbladerna. Men inte idag, Mage, Lår, Skulderbladen och lite rygg! hehe Har brännt några yoga filmer som man kanske ska testa. Vill bli lite vigare med haha :P

Idag vet jag faktist inte vad som händer. funderar på att hänga med jesse och kolla på kaninbur sen i eftermiddag. Daniel slutar ju så sent och jag kan ju ha bilen vid kl 3. Så det blir nog bra!

Sedan håller jag på att virka en ny sjal. Med garn som jag köpte på biståndscenter. Blir og ganska varm och förhoppningsvis bra och stor hehe. Köpte 4 st 50g nystan. men det borde räcka.

ne annars blir det lugnt och en lugn helg faktist. Ska spela laserdome med tjejerna på fredag och sedan vara taxi åt killarna som ska basta uppe på rya åsar. Sedan på lördag ska vi kanske åka till tjolöholms slott. Har vart där innan med mami och papi. men det var så längesedan. Så det kommer nog att bli kul :)


Tjolöholms slott från baksidan

Ha en bra dag // jenny

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja jätte gärna, annars kommer det väll aldrig att bli av.. suck!!! :P

2009-02-24 @ 09:51:05
URL: http://jpersika.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0