så var det helg igen!

Igår så städade jag hela dagen. Helt slut var jag sen. jag dammade, skurade golven, dammsög, diskade städade toaletten, röjde bort grejer. MM. Men det är skönt när det är fräscht. :)
Sen på kvällen gick jag och baby och kollade på basket. Det är en av få sporter som jag faktist gillar att kolla på. :) (och fotboll när baby står i mål, eller när någon annan man känner spelar:) Borås Basket vann mot Plannja med 97-85. Så det va nice :) Sen åkte vi hem och kollade på film, men var så trötta så vi gick och la oss vid typ 22-22.30. Sedan hörde min abf-tant av sig om ett jobb inom dental eller ngt. Jo jag ska sitta och göra bryggor, löständer och tandställningar eller ngt. Haha jaa ni hörde rätt!! Det är ett nystartat företag med 5 pers. Vi får se hur det blir. ska höra av mej på måndag om hur jag vill göra.

Idag ska jag tvätta hela morgonen. och det behövs. Fattar inte hur mycket kläder jag och min goding gör åt på en vecka. Hinner knappt tvätta allt på våran tvätttid.Men nu är det iof också lakan jag ska tvätta med. Sen ikväll ska vi nog hem till daniel och jesse och vara där i kväll. Kolla melodifetivalen och dricka ngt glas vin. Det är mysigt med.

Nu måsta jag springa men med första maskinen tvätt :)

Ha en bra dag! // jenny

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha.. ja det kan jag ju tänka mig. Men det blev inget burkollande idag, för daniel hjälper sin bror med något :( Får se om det blir i morgon kanske, men daniel slutar jobbet så sent jämt. suck!!!

2009-02-23 @ 18:31:40
URL: http://jpersika.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0