Klartmålat :D


Efter bilden av hallen :D

Shit va snyggt det blev hehe :D
Och klart som tusan hände det en olycka med. Nee jag skulle stå på stolen och rolla väggen ovanför dörren  och när jag skulle hoppa av stolen och hämta mera färg så trampade jag på kanten så stolen välte och jag välte och kom med ena foten under färg burken och burken flög såklart med. Så hela hallgolvet var fullt med färg. ( som tur fick vi bort det som ni ser)Och jag hamna med ryggen och höften rakt på stolen :S så fruktansvärt typiskt mej. Rikard var inte ens förvånad när jag sa vad jag hade gjort haha :P Ne uscha. Men som tur gick allt bra endå. (fast jag har ont i höften idag :P)



Stolen efter fallet. (Jätte sne) haha


Idag ska jag till tandäkaren i dalsjöfors så jag passar på att svänga förbi mami och kolla hur det går för deras renovering.Sen så ska jag med tjejorna till biståndcenter och kolla garn och virknålar :D Äntligen har jag fått dom att börja hehe :P Och snabbt har dom lärt sig med :)



Gjorde hörselskydd åt baby när han skulle
sova medan jag, lina och karro tjötade :P



Ha det bra!

Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0