Hemma...

Är hemma och är super förkyld, ont i halsen, snorig och almänt helt slut i kroppen. Uscha.. hoppas att det går över fort för jag hatar att vara sjuk och bara ligga hemma. Tror att jag har haft feber med. Bläää....

I dag firar jag och baby 1 och ½ år :) Gud va tiden går fort. Tycker inte att det var längesedan jag och gullet blev ihop. Han är det bästa som har hänt mej och jag hoppas att det alltid kommer att vara vi två :) Älskar dej gubben min<3

I morgon är första delen av melodifestivalen som går av stapeln i göteborg. och de som är med och tävlar då är:


Tick Tock / Nina Söderquist
Welcome To My Life / Jonathan Fagerlund
Med hjärtat fyllt av ljus / Shirley Clamp
Jag tror på oss / Scotts
You're My World / Emilia
Stay the Night / Alcazar
Snälla snälla / Caroline af Ugglas
Disconnect Me / Marie Serneholt

Jag tror att det kan gå bra för alcazar i eurovision så dom kanske man kan rösta på i morgon. Men jag måste ju höra låtarna först. Tycker det är kul med melodifestivalen och så men det känns som att vi inte har någon chans att vinna. Allt har blivit så stort med eurovision, så man måste (som förra året) göra sitt lands låt så super speciell. Som förra året när man tog in en skridskoåkare och en känd låtskrivare för att vinna. Nee det känns så tråkigt :S 
 

Nu ska jag försöka friskna till och bara ta det lugnt.
Kanske blir en mysig middag ikväll och en bra film med min gubbe :)

Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

tack så mycket. Ja jag blev faktiskt nöjd :)

2009-02-06 @ 16:16:41
URL: http://jpersika.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0