Fredag och helg :D

Ja idag fyller mamma år. Shit va unga mmam aoch pappa är egentligen. 43 och 44. Ingen ålder alls. :)
Hoppas mamma blir glad övern presenten hon ska få (skriver inte vad det är för du läser ju min blogg mamma!) hehe

Igår va jag hos tandläkaren igen och fixade det sista på tanden och det var skönt att det var över fast det inte har gjort något on alls. Det är bara jobbigt att ligga med öppen mun i en timma. hehe. Men sen fick jag reda på att jag ska tillbaka dit nästa vecka men då bara för en vanligt årskontroll. hehe dom tror nog att jag älskar tandläkaren eller något.... :P

Sen fick jag åka och hämta baby vid 13:20  på jobet för att han skulle träna med elfsborgs A-lag vid två. (jag bad honom ta kort på anders svenssons rumpa så jag kan sälja den till någon tidning och bli rik men det ville han inte :P tur var väl det för baby tyckte att han var lite smyg fet :P) haha  Sen åkte jag och hämtade min syster, men när jag kom hem till henne så satt chabo typ 5 meter upp i ett träd på en liten av bruten gren. ´hihi han såg ut som en liten papegoja :) Efter att vi försök få ner honom som självklart inte gick, så åkte vi in till stan och fikade med hanna och ida på cafet i åhlenshuset. tjötade gott om gamla klassen, allan, klassresan mm:) det var mysigt. Efter det så åkte jag och jesse till getingen och shoppade lite. Hittade en klänning(?) för 40 kr :) Jätte fin var den :) Min systers klipp hittar ni här :) Efter att vi var där så skjutsade jag hem syster min och då hade chabo klättrat ner själv och var nere när vi kom hem till henne. Skönt var väl det !
Sen åkte jag hem och slappade framför två filmer med baby. Lina kom förbi en sväng och ville låna ebba och didrik.:) En riktigt kult serie för oss som är födda på¨senare delen va 80-talet :) Sen somnade jag och min godíng gott:)

Så det var igår, idag ska jag städa lite. Måste dammsuga och tvätta golven. Sen i eftermiddag så ska vi kidnappa daniel för att ta med honom på en överaskning som han har velat väldigt länge. Bildér och video kommer på det senare i kväll :D det kommer bli roligt. Sen ska vi nog ´hem  till min svärmor och svärfar och äta taco paj :D så gottigt.


NU kommer det bilder på klänningen :)
                                   
     
Klänningen och detaljerna på den :)


Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

kusinen! :)

nu hittade jag din blogg =D.

och åå, har han verkligen tränat med elfsborgs a-lag. va skoj :p men hur kom det sig?

2009-02-13 @ 10:58:59
Postat av: Jenny

Jaa det gjorde han :)ne dom ringde honom och frågade om han ville träna med dom :D Riktigt häftigt faktist :) Ha det bra kusinen min!

2009-02-13 @ 18:56:01

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0