Bröd bak!

Baka grekiskt bröd med russin idag! gud va gott det är. Får baby smaka på sen när han kommer hem! Annars har jag bara slappat, städat lite och virkat idag.  Ganska skönt att vara hemma ibland men för länge blir det bara tråkigt! Har inte fått något mejl av noll33 än iaf. Får kika med jämna mellanrum. Skulle gärna börja jobba helt nu! :)

Igår kollade jag och lina klart på rose red av stephen king. GUd va bra den är men jag hade för mej att den skulle vara läskigare än vad den var! hehe men det var ju ett tag sen jag såg den.

Ska försöka att sortera mina garner idag med. har ju en hel del sen jobbet. Och mina alpaka älskar jag :)



Grekisk bröd

Mina alpaka

Ha det bra!!

Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0