AllaHjärtansDag och Gärdhem!

AllaHjärtansDag idag då! vaknade och gav baby sin present :) En malibu flaska som han tycker om. Och han blev glad för den :) Sedan åkte jag , Jesse och Daniel till gärdhem där vi hittade lite fynd. Jag som har vart ute efter gamla kakburkar hittade två stycken för 9:- :) Billigt och bra! Jesse hittade en tröja för 25:- och daniel en gamal polisradio för 40:- :) Så vi hittade fynd allihopa! Ikväll blir det lite party och för hoppningsvis harrys :) Favvostället i borås hehe :)

Ska kolla med jesse och karolina om vi ska ta och kika på ett gamalt band som vi spelade in med skolans videokamera när vi var 16år :) Kikade ju lite på den igår och guud den var  pinsam. Och jag hade nästan pissgult hår... (?) haha Ingen annan än vi får se den kan jag lova :D hehe Inte ens våra framtida barn(JA så pinsam är den!) hehe

Ska virka en stund nu innan Baby kommer hem för han och Mattias är iväg ngn stans som jag inte får veta! (kanske en allahjärtansdag överraskning?!:)

Bilden på mammas födelsedagspresent ska jag slänga upp nu med när jag endå är i farten :)

Ne nu blir det bilder!:


  

Ha en bra alla hjärtans dag!  <3    // Jenny


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kul att hitta din blogg :)

/Jennifer

2009-02-16 @ 19:20:15
URL: http://sjeen.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0