vaknade självmant vid 06:36

ja uscha och nu sitter jag och snorar och snörvlar vid datorn :S Som dessuom missy tycker är jätte intressant! haha.Ska ringa jobbet om en stund för jag kan inte jobba om jag mår såhär! uscha! Nu har jag nog inte feber som jag hade igår iaf! Rikard tycker nog att jag är jätte jobbig eftersom jag sitter och tycker synd om mej själv nu när jag har fått "svininfluensar" enligt mej själv! (hypokondriker som jag är) så han bara suckar och svarar inte när jag säger att jag troligen har det! :S 

 

Ne det är nog egentligen bara en vanlig förkyldning! 

 

ska väcka rikk baby om en liten stund för han mår bra nu och ska till jobbet och dela ut post! :)

 

Min fina luffarslöjd krona som jag har gjort själv :)
// Jenny

 


Kommentarer
Postat av: jessica

hej hej. jag kommer hem till dig om ett tag, för jag vill ha min present :) haha. pusspuss

2009-08-24 @ 09:54:48
URL: http://jpersika.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0