Sista lördagen på semestern!

Det har varit en var dag i dag också så det blev att åka och bada och sola en stund!

 

Måste tänka lite på något annat idag för det har vart en ganska jobbig dag i dag med! Saknar lilla farmor <3! Har nog fortfarande inte förstått vad som har hänt riktigt! måste nog smälta det lite till! 

 

Sen efter badet och det så åkte jag hem och kollade på dokumentärer om britney spears och en dokumentär som heter "USA:s mest hatade familj"   Gillar att kolla på dokumentärer faktist! 

 

Kom precis hem efter att ha varit och grillat hamburgare vid kransmossen! mysigt och riktigt gott! orkade tyvärr bara en hamburgare :)

 

Tänkte att jag skulle gå och lägga mej och kolla på film nu! Rikard min goding ska ju sitta och spela cod hela natten med wictor!

 

Farmor, farfar sven och alla vi kusiner :)
Min fina farmor när hon var ung och gick på husmors skolan :)
Ha en bra kväll// Jenny

 


Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0