så, hemma idag igen!

Tycker det är lika bra så man slipper att smitta ner jobbar kompisarna och får jobba ensam hela nästa vecka! det hade ju inte varit roligt :S  

 

Håller på att kolla på true blood nu, rikard gubben har tjatat som tusan på mej att jag ska kolla klart säsong 1 så vi kan kolla säsong 2 ihop(eftersom han redan har sett säsong 1). TYcker att den är ganska lik twilight serien. :) Så den passar mej perfekt! fattar inte varför vampyrer inte finns på riktigt! SKulle vilja omvandla rikard till en vampyr! Men han skulle nog passa bättre som varulv efter som han är ju jämt varm, har mycket muskler och springer snabbt! (mycket snabbare än mej iaf! :) haha!

 

Tävlingen går bra som tusan! Har mer grejjer att tävla ut sen så missa inte att gå in på min blogg lite då och då :)

 

 

Har sytt en sittdyna till våran datorpall! får ju ont i rumpan efter att ha suttit på den i någon timma annars!
Sedan rikard baby som trodde att han inte kom med på bild!
och blå himmel i går :D 
//Jenny

 

 


Kommentarer
Postat av: jessica

Jag vill också se true blood, säg till när du har sett färdigt första säsongen så tar jag och kollar på den sen :)

2009-08-26 @ 12:52:18
URL: http://jpersika.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0