Ja jävlar vilken förskyldning!

både jag och rikard har åkt på den! :S vaknade igår att det känndes som att jag hade spikar som kördes in i halsen så fort jag hostade, skrattade, till och med när jag gäspade! fatta va jobbigt att inte kunna gäspa :S 

Rikard mår nog lite bättre vad det verkar som! får nog hoppa jobbet i morgon om jag mår såhär! snorig, hostig och troligen febrig! Hoppas att det inte är svininfluensan :S 

tror att det var min kusin som smittade mej på min farmors (<3) begravning :S  hehe 

Nee ska dricka varm mjölk med honung och knapra esberitox och alvedon så blir jag nog snart bättre! :D  

 

Har ju inte så mycket att göra nu när jag är förkyld och så, så jag har gjort en present till min kära storasyster <3 (nu blir du allt nyfiken va?) hehe

 

 

Min bacill som jag har i mej tror jag!
// Jenny

 

 


Kommentarer
Postat av: simon kusin

sv: tacktack :)

2009-08-23 @ 21:53:56
URL: http://zefron.blogg.se/
Postat av: simon kusin

sv: tacktack :)

2009-08-23 @ 21:53:59
URL: http://zefron.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0