första jobbveckan!

gud va veckan har gått fort! endå har jag inte haft så mycket att göra på jobbet, än!  Ne men det har kännts som vanligt att jobba och inte att jga har haft semester alls. :) I kväll ska jag och jesse ha kalas för släkten här hemma hos mej och rikard. SÅ igår bakade jag och jesse endel och det blev bra tycker jag! hoppas dom som ska äta det tycker det med! hehe

I morgon så ska vi ha fest på kvällen för kompisra och så hemma hos jesse och daniel i björnåsa! Det är ett white party så alla måsta ha vita kläder på sig. :D men det kommer säkert inte alla ha. Rikard och wictor ska till myronas idag och kika på kläder :D 

 

 

Såhär ska det se ut på white party :D 
// Jenny

 


Kommentarer
Postat av: jessica

ja det är kat von d. Hon ser ju hemsk ut i blonderat... Usch!!! hahaha..

2009-08-17 @ 09:30:24
URL: http://jpersika.blogg.se/
Postat av: jessica

haha, jadu! Det glömde jag visst. haha! När kommer du hit då???

2009-08-17 @ 18:03:20
URL: http://jpersika.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0