Vilken skön helg!

Super väder och slappat som tusan! I fredags tog jag och baby bara det lugnt och kollade på tv och åt tacos! Lina kikade förbi en svän med för att skriva på papprena om när en idiot körde in i hennes bil! jag och min goding var ju vittnen  så nu hoppas vi att han åker dit så det skvätter om det hehe :)

Igår va vi ute vid ryda sport fält och grillade och spelade brännboll :) Riktigt kul faktiskt. Jag var lag kapten och hade, wictor, jesse, jonas och mattias i mitt lag och rikard va lagkapten för det andra och hade Harri, minna och daniel i sitt! Räknade inte poäng men tror att mitt lag vann ändå :D hihi Sen åkte vi hem och duchade och sen partade vi vidare :) Va också på hem och trädgård mässan och det va ganska kul och mycket att titta på fast det var i en sådan "liten" lokal  :P

Idag har jag bara slappat hela dagen! så fruktansvärt skönt! Rikard spelade match mot fristad tror jag och vann med 2-1 så det var ju nice! :) 

 

tjejerna och rikard :)

pipan va med :)

Jag pussar min goding i nacken! om niundrar va jag håller på med :P 

 

Ha en bra kväll mina vänner // Jenny


Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0