snart påsk ju!

herre jävlar va tiden går fort! tycker inte att det var längesedan det va ju och nyår! men jaja! snart är ju sommaren här!

Idag var jag hos svärmor och svärfar och åt middag! super gott var det :) Sen har jag jobbat! och mamma och pappa kom förbi med tofflorna som jag ska ha på jobbet! va på gina tricot och valde ut 2 par jeans, 2 linne och 2 t-skirtar till jobbet så nu va chefen på jobbet och hämtade dom igår! Vill nästan sno ett par av dom och ha privat haha :D 

I morgon blir det vbg med kompisar och fira påsk och zandra som fyllde 20år igår! :) Hon ska i och bada kan jag lova hehe :D  Mamma och pappa ska vara kattvakter medan vi är borta men det tycker nog bara dom är kul! :) 

 

 

Glad påsk och hoppas ni får en trevlig helg!// Jenny

 


Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0