snart äntligen fredag!

Gud va jag och gubben har slitit nu i veckan :P hehe har sålt endel möbler och nu nyss demolerade jag våran ena soffa som jag och mamma ska slänga i morgon! sen ska vi hämta lite nya möbler i morgon och sen blir det ikea på söndag! ska försöka lägga upp bilder hur det blev sen :) Behöver lite nya möbler nu och när jag jobbar så har vi ju råd med det också ;D  Ska ju få ommålat med så det blir super det här!

Super väder vi har haft nu tycker jag! jag älskar värme och sol! Helt underbart!  Håller på att virka lampskärmar nu med! har inte virkat sp mycket nu när jag har börjat jobba men nu jävlar kommer det igång!

 

Missy leker fotomodell :)
Ha det bra!//jenny

Kommentarer
Postat av: jessica

Den bilden på missy äe ju så otroligt fin.

2009-04-24 @ 08:55:30
URL: http://jpersika.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0