fredag i morgon!

så frukansvärt skönt :D gillar fredagar för då slutar man lite tidigare och sen är det ju helg med :)

Jobbar som tusan nu och jag trivs riktigt bra!  Ganka skönt att man får gå ut och gå sådana här dagar! Har ju vart kanon väder hela veckan typ :D ILIKE! Så igår när rikard hade tränat klart och jag skulle hämta honom så bestämde jag mej för att gå från arenan och hem! Gick i super snabb takt så jag va hemma på 20 minuter! och skönt söm tusan var det :D

Är ju snart bikini säsong så då är det bäst att vara på G :D

I helgen blir det nog grillning och lite öl drickande i solen för det kommer att bli vårväder i helgen med som tur är :D

Ha det bra// Jenny

Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Vill du komma ihåg mej?

Din e-postadress: (Den kommer inte publiceras här sen)

Din bloggadress

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0